İlgili Şirketler
|
[]
|
||||||||
İlgili Fonlar
|
[]
|
||||||||
Türkçe
|
|||||||||
oda_MaterialEventDisclosureGeneralAbstract|
|
|
||||||||
oda_UpdateAnnouncementFlag|
|
|
Hayır (No)
|
|||||||
oda_CorrectionAnnouncementFlag|
|
|
Hayır (No)
|
|||||||
oda_DateOfThePreviousNotificationAboutTheSameSubject|
|
|
-
|
|||||||
oda_DelayedAnnouncementFlag|
|
|
Hayır (No)
|
|||||||
oda_AnnouncementContentSection|
|
|
||||||||
oda_ExplanationSection|
|
|
||||||||
oda_ExplanationTextBlock|
|
Müşteri odaklı süreç yönetimini başından bu yana şirket kültürü olarak benimsiyoruz. Bu vizyonumuzu uluslararası standartlar vasıtasıyla sağlamlaştırmak ve sürdürülebilir kılmak adına yürüttüğümüz ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Sistemi çalışmalarımız, bağımsız kuruluş tarafından yapılan denetimleri başarı ile geçtik. TGS olarak ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandık. |
Yukarıdaki açıklamalarımızın, Sermaye Piyasası Kurulunun yürürlükteki Özel Durumlar Tebliğinde yer alan esaslara uygun olduğunu, bu konuda/konularda tarafımıza ulaşan bilgileri tam olarak yansıttığını, bilgilerin defter, kayıt ve belgelerimize uygun olduğunu, konuyla ilgili bilgileri tam ve doğru olarak elde etmek için gerekli tüm çabaları gösterdiğimizi ve yapılan bu açıklamalardan sorumlu olduğumuzu beyan ederiz.