İlgili Şirketler
|
[]
|
||||||||||||||||||||
İlgili Fonlar
|
[]
|
||||||||||||||||||||
Türkçe
|
|||||||||||||||||||||
oda_ForwardLookingEvaluationsAbstract|
|
|
||||||||||||||||||||
oda_UpdateAnnouncementFlag|
|
|
Hayır (No)
|
|||||||||||||||||||
oda_CorrectionAnnouncementFlag|
|
|
Hayır (No)
|
|||||||||||||||||||
oda_DateOfThePreviousNotificationAboutTheSameSubject|
|
|
-
|
|||||||||||||||||||
oda_DelayedAnnouncementFlag|
|
|
Hayır (No)
|
|||||||||||||||||||
oda_AnnouncementContentSection|
|
|
||||||||||||||||||||
oda_ExplanationSection|
|
|
||||||||||||||||||||
oda_ExplanationTextBlock|
|
Migros 2022 yılında 200+ yeni mağaza açılışı gerçekleştirmeyi hedeflemektedir. Şirketin yıl boyunca yaklaşık 1,2 milyar TL yatırım harcaması (yeni mağaza açılışları, online operasyonlar ve altyapı iyileştirmeleri, yeni teknoloji yatırımları ve bakım onarım giderleri) yapması öngörülmektedir. Migros, 2022 yılında yaklaşık 8.100 yeni istihdam yaratmayı planlamaktadır. Bunun yanı sıra, sürdürülebilirlik konularında Şirketimizin uzun vadeli hedefleri gözden geçirilmiştir. Buna göre, elektrik ve su tüketimi, sera gazı emisyonu, gıda imha oranı, Üst Yönetimde kadın oranı konularındaki temel performans göstergelerinin ("KPI"lar) aşağıdaki şekilde belirlenmesine karar verilmiştir.
2021 yılına ilişkin beklentileri evvelce duyurulan Şirketimizin, 2021 yılında satış büyümesinin yaklaşık %26 mertebesinde olması beklenmektedir. Online satış kanallarının gelişimi devam etmekte olup, online satışların Şirketin konsolide satışları içerisindeki payı %15,5'e ulaşmıştır (tütün ve alkol ürünleri hariç).
|
Yukarıdaki açıklamalarımızın, Sermaye Piyasası Kurulunun yürürlükteki Özel Durumlar Tebliğinde yer alan esaslara uygun olduğunu, bu konuda/konularda tarafımıza ulaşan bilgileri tam olarak yansıttığını, bilgilerin defter, kayıt ve belgelerimize uygun olduğunu, konuyla ilgili bilgileri tam ve doğru olarak elde etmek için gerekli tüm çabaları gösterdiğimizi ve yapılan bu açıklamalardan sorumlu olduğumuzu beyan ederiz.