|
||||||||||||||||||||||
Genel Kurul Çağrısı
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Gündem Maddeleri
|
||||||||||||||||||||||
1 - Açılış ve Toplantı Başkanlığı'nın oluşturulması
|
||||||||||||||||||||||
2 - 2021 yılı hesap dönemine ait Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu'nun okunması ve müzakeresi
|
||||||||||||||||||||||
3 - 2021 yılı hesap dönemine ait Bağımsız Denetim Kuruluşu Raporu'nun okunması
|
||||||||||||||||||||||
4 - 2021 yılı hesap dönemine ait Finansal Tabloların okunması, müzakeresi ve onaylanması
|
||||||||||||||||||||||
5 - Yönetim Kurulu üyelerinin şirketin 2021 yılı hesap dönemi faaliyet, işlem ve hesaplarından dolayı ibra edilmeleri
|
||||||||||||||||||||||
6 - Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri gereğince şirketin "Kar Dağıtım Politikası" hakkında pay sahiplerine bilgi verilmesi ve onaylanması
|
||||||||||||||||||||||
7 - Yönetim Kurulu'nun 2021 yılı hesap dönemine ilişkin karın dağıtımı hakkındaki önerisinin görüşülerek karara bağlanması
|
||||||||||||||||||||||
8 - Bağımsız Denetim Kuruluşu seçiminin onaylanması
|
||||||||||||||||||||||
9 - Yönetim Kurulu Üye ücretlerinin belirlenmesi
|
||||||||||||||||||||||
10 - Şirketimizin Borsa İstanbul A.Ş.'de (BIST) işlem gören iştirakinin (bağlı ortaklığının) hisselerinden bir bölümünün veya tamamının satışına yönelik Yönetim Kurulu'na yetki verilmesi
|
||||||||||||||||||||||
11 - Şirketimizin İnönü Cad No:13 Taksim Beyoğlu İstanbul adresinde bulunan Genel Müdürlük Binasının satışına yönelik Yönetim Kurulu'na yetki verilmesi
|
||||||||||||||||||||||
12 - Şirketimiz ile Sodaş Sodyum Sanayii A.Ş. arasındaki rödavans - royalti sözleşmesinin sonlandırılmasına karar verilmesi ve gerekli işlemler için Yönetim Kuruluna yetki verilmesi
|
||||||||||||||||||||||
13 - Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri gereğince oluşturulan "Bağış ve Yardım Politikası" nın pay sahiplerinin onayına sunulması. 2021 yılında yapılan bağış ve yardımlar konusunda pay sahiplerine bilgi verilmesi, 2022 yılında yapılacak bağış ve yardımlar için üst sınır belirlenmesi
|
||||||||||||||||||||||
14 - 2021 yılında şirketin 3. kişiler lehine vermiş olduğu teminat, rehin, ipotekler ve kefaletler hakkında pay sahiplerine bilgi verilmesi
|
||||||||||||||||||||||
15 - Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri gereğince, Yönetim Kurulu üyeleri ile üst düzey yöneticilerin "Ücretlendirme Politikası" hakkında pay sahiplerine bilgi verilmesi
|
||||||||||||||||||||||
16 - Yönetim kontrolünü elinde bulunduran pay sahiplerine, Yönetim Kurulu üyelerine, idari sorumluluğu bulunan yöneticilere ve bunların eş ve ikinci dereceye kadar kan ve sıhrî yakınlarına Türk Ticaret Kanunu'nun 395. ve 396. maddeleri ile Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri çerçevesinde izin verilmesi, 2021 yılı hesap döneminde bu kapsamda gerçekleştirilen işlemler hakkında pay sahiplerine bilgi verilmesi
|
||||||||||||||||||||||
17 - Dilek ve temenniler
|
||||||||||||||||||||||
Gündemde Yer Alan Hak Kullanım Süreçleri
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Ek Açıklamalar
|
||||||||||||||||||||||
Yönetim Kurulu'nun 25.02.2022 Tarihli kararı ile Şirketimizin 2021 yılı faaliyetlerinin görüşülerek değerlendirileceği yıllık Olağan Genel Kurul Toplantısının 28 Mart 2022 Pazartesi günü, saat 14.00'de The Marmara Oteli Taksim Meydanı İstanbul adresinde yapılmasına karar verilmiştir. |
Yukarıdaki açıklamalarımızın, Sermaye Piyasası Kurulunun yürürlükteki Özel Durumlar Tebliğinde yer alan esaslara uygun olduğunu, bu konuda/konularda tarafımıza ulaşan bilgileri tam olarak yansıttığını, bilgilerin defter, kayıt ve belgelerimize uygun olduğunu, konuyla ilgili bilgileri tam ve doğru olarak elde etmek için gerekli tüm çabaları gösterdiğimizi ve yapılan bu açıklamalardan sorumlu olduğumuzu beyan ederiz.